2014. október 13., hétfő

Meglepetééés!


Ezzel a komoly fenyegetéssel indult minden...

Muszáj volt beadnom a derekam, mert a kakaós csigák után a túrós táskák is veszélybe kerültek. Ezért csütörtökön -minden bátorságunkat összeszedve- útra keltünk, hogy kiderítsük, ki is az a titokzatos Netuddki...

Hogy mi is történt, azt Kamilla itt részletesen elmeséli. :D

Hogy mit hoztam haza magammal?

Azt, hogy csodálatos embereket ismerek, akik időt és energiát nem kímélve, sok-sok fantáziával, egy olyan meglepetést szerveztek, aminek láttán majdnem elbőgtem magam.
Azt, hogy nem is tudtam, mennyi ember törődik velem...
Azt, hogy a tervezésben-szervezésben olyan barátok is részt vettek, akik személyesen később nem tudtak ott lenni.
Azt, hogy saját határaimon túllépve, a figyelem középpontjában (micsoda kínok ☺) örülhettem a pillanatnak és a sok-sok szeretetnek, amit kaptam.
Azt a sok kedves gondolatot, amik mindig velem lesznek és megmelegítik a szívemet ebben a szomorú évszakban.

Kati horgolt girlandja azóta minden reggel mosolyra hangol...

...a másik girland is felkerült az ajtóra, igaz, kicsit újragondolva ;) ...

...a gyönyörű kálám rendületlenül virágzik...

...a dedikálós tollamon pedig szikrázik a napfény :D


Köszönöm Nektek! ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése