2014. október 24., péntek

Csak a baj

...nem tudom, mi van velem az elmúlt kb egy hétben...mindenkivel morgok, veszekszem, egy igazi kis genyó lettem...

Ma olvastam egy bejegyzést Maimoninál, és el is merengtem kicsit...

Tegnap gondolkoztam, hogy jelentkezzek-e egy kardigán tesztkötésére. Na nem azért, mert mi van, ha nem válogat be a tervező...nem. Azért, mert majd inkább akkor kötném meg, ha lefogyok kicsit. És akkor itt eldurrant az agyam :) Rájöttem, hogy nem majd valamikor akarok jól kinézni, nem majd egyszer akarok kardigánt kötni, hanem most.

Így, miközben a kelkáposztafőzelékemet majszoltam, létrehoztam egy táblát a pinteresten, ahová csak is ilyen gyönyörű képeket gyűjtök, gyönyörű nőkről...


Kép innen.

Persze az is igaz, hogy azért nem maradhatok mindig ilyen, mert nem egészséges :) de attól még jól kéne éreznem magam a bőrömben, nem?

Ha pedig a tervező nem válogat be, hát megkötök egyet az öt másik kardigán/pulóver/mellény kívánságom közül ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése