2015. április 27., hétfő

Bécs, te gyönyörű

Az úgy volt, hogy véletlenül (?) akadt egy szabad szombatom. És Jánosék véletlenül (?) egy fél napos munkára mentek Bécsbe. Én meg véletlenül (na persze...) pont elfértem a hátsó ülésen a létra meg a szerszámos láda mellett.

Így esett, hogy amíg ők dolgoztak, én a belvárosban csatangoltam. Térkép, fényképezőgép és pénz nélkül. Annyira jól álcáztam magam, hogy egy turista útbaigazítást kért tőlem, kettő másik megkért, hogy fotózzam le őket, két helyi srácnak pedig pont az esete voltam. :)

Rá kellett jönnöm, hogy...
1. A gótikus templomok a legszebbek a világon
2. Térkép és tervek nélkül mászkálni, csodás épületeket, parkokat és ízléses kirakatokat bámulni vicces dolog
3. Elképesztően furcsa emberek mászkálnak a világban
4. A turisták hangosak és idegesítőek
5. A magyarok mindenütt ott vannak
+1 Véletlenek márpedig nincsenek :)

Néhány kép a Pinterestről.


Stadtpark


Secession



Stephansdom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése