2015. április 24., péntek

Az olvasást...

...háttérbe szorította a kötés-horgolás már egy jó ideje. Most rákényszerültem, hogy letegyem a tűket. Egy ínhüvelygyulladás érkezik a második vágányra, a vágány mellett kérem vigyázzanak!


Pont így olvastam :)

Szóval előkaptam a könyvolvasómat (amire egyébként legalább 2000 könyv ráfér, de nekem mindig csak kb 2 van rajta...) és akkor ilyeneket olvasok rajta:

"- Na szóval - mondta Diotallevi - , szóval, a templomosok...
- Jaj, most ne bántsanak... Az ilyesminek bármelyik könyvben utána lehet nézni...
- Mi a szájhagyomány hívei vagyunk - mondta Belbo.
- Az misztikusabb - tette hozzá Diotallevi. - Isten is élőszóval teremtette a világot, nem pedig táviratilag.
- Fiat lux, stop. Levél megy - mondta Belbo.
- A tesszalonikiaknak, mi? - szellemeskedtem. "

Umberto Eco: A Foucault-inga
Kép innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése