2013. október 15., kedd

Az élet játéka

" - ...Van nekem egyéb gondom is, mint az időjárás. Azt sem tudom, esik-e, vagy süt-e a nap.
Pollyanna ragyogó arccal nézett rá.
- Azt elhiszem, hogy nem tudja, azért figyelmeztettem rá!
- Mi? Micsoda? Hogyan? - Úgy látszott, mintha a Remete nem hinne a füleinek.
- Azt mondtam: azért figyelmeztettem rá, hogy észre vegye, milyen remekül süt a nap. Biztos voltam, hogy örülni fog neki, ha végre-valahára észre veszi!"



" - Jó estét - mondta , kicsit mereven, de barátságosan. - Talán jobb lesz, ha mindjárt megmondom: észrevettem, hogy süt a nap!
Pollyanna vidáman bólogatott.
- Nem kellett megmondania! Láttam én azt anélkül is!
- Ugyan! És miből?
- Hát a szeméből, a mosolyából!"

Részletek Eleanor H. Porter: Az élet játéka c. könyvéből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése