2014. február 23., vasárnap

Süti

Nem először készült ez a süti, és valószínűleg nem is az utolsó alkalommal...csokis, diós,sportszeletes...


A hozzávalók:
150 g ( ~ négy marék) dió
200 g mazsola
1 ek kakaópor
1 ek margarin
2 ek méz
egy kevés rum aroma
1 tábla étcsoki

A diót késes aprítóba tettem, összeaprítottam, majd hozzáadtam a mazsolát és azzal is apróra daraboltam. Beletettem a kakaóport, a margarint, a mézet, az aromát és tovább dolgoztattam a géppel. A végeredményt a legkisebb tepsimbe nyomkodtam, kb 1 cm vastag lett. A tetejére olvasztott csokit csorgattam, majd az egészet beraktam a hűtőbe. Alig bírtuk kivárni, amíg megdermed és szeletelhető lesz :D

Az eredeti recept innen származik.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon finom! Pont ma reggel gondoltam rá, hogy meg kellene csinálnom nekem is :-)

    VálaszTörlés
  2. Holnapra egy másik fajtából viszek kóstolót ;)

    VálaszTörlés