2014. január 19., vasárnap

Amit minden lánynak tudnia kéne...

Amikor azt hiszem, hogy nem vagyok szép...akkor megnyugtatnak, hogy gyönyörű vagyok, így vagyok jó...

És akkor eszembe jut ez a kép, amit valahol az interneten találtam régen.


Aztán nem tudtam eldönteni, melyik fordítást válasszam hozzá... legyen hát itt mind :)

"Ékességüket ne külsőségükben keressék, abban, hogy hullámos a hajuk, arany ékszereket aggatnak magukra vagy drága ruhákat viselnek. Isten szemében a rejtett ember az értékes, romolhatatlan szelídségével és nyugodt lelkével." *

"Ne a külső hajdísz, az arany viselése vagy a fényes ruha legyen az ékességük, hanem ami a szívben rejtőző, múlhatatlan ékszer: a szelíd és nyugodt természet. Ez értékes Isten szemében." **

"Ne külső dísz legyen a ti ékességetek, ne a hajfonogatás, arany ékszerek felrakása vagy különféle ruhák felöltése, hanem a szív elrejtett embere a szelíd és csendes lélek el nem múló díszével: ez értékes az Isten előtt." ***


1 Pét 3, 3-4
Szent István Társulati Biblia*
Káldi Neovulgáta**
Magyar Bibliatársulat újfordítású Bibliája***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése